فعالیت این فروشکاه در خصوص فروش فایل های دانشجویی می باشد.

دانلود پرسشنامه استاندارد خلاقيت هيجاني


دانلود پرسشنامه استاندارد خلاقيت هيجاني

دانلود پرسشنامه استاندارد خلاقيت هيجاني

 

توضیحات :

دانلود پرسشنامه استاندارد خلاقيت هيجاني با کیفیت عالی در قالب word و قابل ویرایش و آماده پرینت که در 3 صفحه برای شما دوستان عزیز تهیه شده.موفق باشید.

اين پرسشنامه یک مقایس مداد - کاغذی است که بر گزارش خود افراد مبتنی است. این ابزار به عنوان بخشی از پایان نامه کارشناسی ارشد توماس در سال 1989 طراحی و اجرا شد و طی سالهای 1991 تا 1999 توسط آوریل و همکارانش مورد تجدیدنظر قرار گرفت. در چهارمين بازنگري، تغييرات و تحليل عوامل بر روي اين پرسشنامه انجام گرفت و نسخه نهايي در سال 1999 توسط آن‌ها به اجرا در آمد (آوريل، 1999). اين ابزار چهار بعد خلاقيت¬ هيجاني يعني «آمادگي»، «نوآوري»، «كارآيي» و «اصالت» را اندازه‌گيري مي‌كند. اين ابزار داراي سي عبارت اصلي شامل 7 عبارت براي آمادگي، 14 عبارت براي نوآوري، 5 عبارت براي كارآيي و 4 عبارت براي اصالت مي‌باشد. چهار ملاك مزبور در چارچوب سه خرده مقياس آمادگي، نوآوري، اثربخشی در آزمون خلاقيت هيجاني سنجيده مي‌شود. اين مقياس صرفاً براي اهداف غربالگري در زمينه خلاقيت هيجاني طراحي گرديده است. استفاده از اين ابزار در ايران براي اولين بار توسط قديري نژاديان(1381) صورت گرفته که با توجه به تفاوت های فرهنگی و دیگر عوامل تغییراتی در کلید این ابزار انجام داده است که به شرح زیر می باشد :

عامل «نوآوری» دارای 8 عبارت، عامل «آمادگی» دارای 6 عبارت، عامل«اصالت» دارای 9 عبارت و عامل «کارایی» دارای 7 عبارت می باشد.

در سیاهه خلاقیت هیجانی که در این پژوهش مورد استفاده قرار گرفته برای روایی و پایایی آن با استفاده از روش تحلیل عاملی چرخش متمايل نشان دادند که سه بعد این سازه به وضوح قابل تشخیص است. اولین بعد «آمادگی هیجانی» را نشان می‌دهد. دومین بعد، «توانایی واکنش نشان دادن» را به روش جدید نشان می دهد و سومین بعد ترکیبی از «کارایی» و «اصالت» را نشان می دهد.

قدیری نژادیان (1381) نیز با اجرای این ابزار بر روی دانشجویان دانشگاه های دولتی تهران، روایی این سازه را اندازه گیری کرد. او با انجام تحلیل عاملی بر روی مواد آن با استفاده از روش متمایل، تغییراتی را در ابزار مذکور انجام داد. او «روایی سازه» خلاقیت هیجانی را از طریق محاسبه ضریب پیرسون میان مواد آزمون با عوامل هر ماده بدست آورد که همبستگی تناسبی میان داده های مذکور انجام داد. که به طور میانگین حدود 5/0 بود. جهت مطالعه ضریب اعتبار آزمون، گاتبزاهی و آوریل (1996)، طی دو مطالعه بر روی دانشجویان روانشناسی با استفاده از سیاهه خلاقیت هیجانی دریافتند که این ابزار همسانی درونی بالایی دارد. قدیری نژادیان (1381) با اجرای این ابزار بر روی دانشجویان دانشگاه های دولتی تهران اعتبار این سازه را اندازه گیری کرد. همسانی درونی آن جهت برآورد در اعتبار با استفاده از آلفای کرونباخ نشانگر برخورداری آزمون از همسانی درونی مناسبی بود (سطح میانگین آلفای کرونباخ عوامل 0/52 بود). در تحقیق حاضر نیز آلفای کرونباخ در گروه دختران دانشجوی ورزشکار برابر با 0/68 و در گروه دختران دانشجوی غیرورزشکار برابر با 0/65 بود. در اين پژوهش نيز پايايي كل آزمون با استفاده از آلفاي كرونباخ 0/839 به دست آمد.


مبلغ قابل پرداخت 4,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 285

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

قزوین

خلاصه کتاب , پروژه , پایان نامه , مقاله , تحقیق و......

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما