فعالیت این فروشکاه در خصوص فروش فایل های دانشجویی می باشد.

دانلود مقاله بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN)


دانلود مقاله بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN)

دانلود مقاله بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN)

 

توضیحات :

دانلود تحقیق بررسی شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN) با کیفیت عالی در قالب فایل word و قابل ویرایش که در حجم 63 صفحه برای شما دوستان عزیز تهیه شده.موفق باشید.

چکیده :

SDN برگرفته از عبارت Software defined nekwork است که مفهوم معادل آن در زبان فارسی طراحی ، ساخت و مدیریت و نگهداری اجزای شبکه های کامپیوتری و چندگانه با رویکردی نرم افزار محور است. عمر این تکنولوژی حدود یک دهه است ولی با وجود برتریها و مزایای بیشمار آن منابع تحقیقاتی و مقالات کافی به زبان فارسی در این حوزه محدود است. قاعده ی کلی آن مجزا کردن فرایندهای کنترلی شبکه(مسیریابی - کنترل دسترسی -پهنای باند -تامین امنیت و ....) از فرایندهای انتقال بسته های داده میباشد. یک سرور مجهز به کنترلر تمام عملکردهای کنترلی را نظارت میکند و بنابراین این تکنولوژی ساختار لایه ای پروتکل TCP/IP که پروتکل بی رقیب در شبکه های کنونی میباشد را در حال دگرگون کردن است و مبحث شبکه های نرم افزار محور و کاربردهای آن بعنوان تکنولوژی استراتژیک و کارآمد شرکتهای بزرگ دست اندر کار شبکه و همینطور مدیران IT را مجبور به سر مایه گذاری و اقدامات تحقیقاتی در جهت بهره گیری از مزایای اقتصادی و کاربردهای برتر این فناوری نوین کرده است.

این پایان نامه بعنوان پروژه ی کارشناسی فناوری اطلاعات توسط اینجانب تهیه و عنوان پروژه ی برتر را در سطح دانشگاه کسب کرده است و با توجه به محدودیت منابع فارسی با مطالعه ی ده ها منبع تحقیقاتی و چندین بار ویرایش و بروزرسانی تنظیم گردیده و مشابهی در بازار ندارد.همچنین سعی شده در ترجمه ی منابع انگلیسی مفاهیم بصورت کامل و در عین حال به زبان ساده ی پارسی بیان شود تا مورد استفاده ی دانشجویان در همه ی مقاطع تحصیلی قرار گیرد. برای دوستان علاقمند لینکهای معتبرو پروژه های شرکتهای معتبر در زمینه ی SDN برای مطالعه ی بیشتر بعنوان ضمیمه معرفی شده است.این پروژه برای دوستانی که قصد ارایه پایان نامه بروز و منحصر بفرد در حوزه ی شبکه دارند متواند مفید وکارگشا باشد.

فهرست مطالب :

چکیده

مقدمه

مروری بر تاریخچه SDN

مفاهیم پایه - پروتکلOpen flow

معماری SDN

مزایای SDN

مجازی سازی

slicing

centralization

power management

sdn و مراکز داده

sdn و کاهش هزینه و زمان

sdn و بهره وری

sdn و شبکه های بیسیم

Load balancing

mobility & sdn

شبکه های منعطف

دستورات نمونه

Routing & sdn

Switch migration

سناریوها و آزمایشات

موارد استفاده SDN

استاندارد سازی در حوزه SDN

نتیجه گیری

مراجع

ضمیمه

نکته مهم : دوستان عزيز پس از پرداخت وجه لينک دانلود به شما نمايش داده مي شود و همچنين يک لينک دانلود ديگر به ايميل شما ارسال مي گردد.

 

پل ارتباطي ما با شما :

 

1-از طريق اين ايميل درخواست خود را به ما اطلاع دهيد .

 

Reza.strong77@gmail.com

 

2-از طريق اين آدرس تلگرام با ما در تماس باشيد.

 

https://telegram.me/prozheh_filelar

 

3-از بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال کنيد.

 


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 267

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

قزوین

خلاصه کتاب , پروژه , پایان نامه , مقاله , تحقیق و......

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما