فعالیت این فروشکاه در خصوص فروش فایل های دانشجویی می باشد.

فایل گزارش تخصصی افزایش آگاهي دانش‌آموزان نسبت به مضرات عروسك باربي


فایل گزارش تخصصی افزایش آگاهي دانش‌آموزان نسبت به مضرات عروسك باربي

فایل گزارش تخصصی افزایش آگاهي دانش‌آموزان نسبت به مضرات عروسك باربي

 

توضیحات :

دانلود گزارش تخصصی در رابطه با افزایش آگاهي دانش‌آموزان دختر پايه اول و پيش‌دبستاني نسبت به مضرات عروسك باربي با کیفیت عالی در قالب Word و قابل ویرایش و آماده پرینت که در حجم 38 صفحه برای شما دوستان عزیز تهیه شده.موفق باشید.

مقـدمـه :

جنگ نرم در برابر جنگ سخت در حقيقت شامل هر گونه اقدام رواني و تبليغات رسانه‌اي كه جامعه هدف يا گروه هدف را نشانه مي‌گيرد و بدون ، درگيري نظامي و گشوده شدن آتش، رقيب را به انفعال يا شكست وا مي‌دارد. جنگ رايانه‌اي، اينترنتي، براندازي نرم، راه‌اندازي شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني و شبكه‌سازي از اشكال جنگ نرم هستند. جنگ نرم در پي از پاي در آوردن انديشه و تفكر جامعه هدف است تا حلقه‌هاي فكري و فرهنگي آن را سست كند و با بمباران خبري و تبليغاتي در نظام سياسي_ اجتماعي حاكم، تزلزل و بي‌ثباتي تزريق كند.

در تبادل فرهنگي، هدف بارور كردن و تكامل فرهنگ‌هاي ملي كشورهاست كه در سايه‌ي آن، ملت‌ها خصوصيات برجسته و مثبت، نظير نظم و انضباط، وقت شناسي، ادب و احترام، وجدان‌كاري، روحيه‌ي سخت كوشي و شجاعت و نيز كنجكاوي در مسائل علمي را از يكديگر فرا مي‌گيرند و اين مسأله روندي ضروري براي حيات فرهنگي در سراسر جهان است، اما گاه مشاهده مي‌شود يك مجموعه از كشورها با تكيه بر قدرتي كه دارند با تدارك مجموعه‌اي از برنامه‌ها و فعاليت‌هاي سياسي يا اقتصادي و با هدف هجمه به بنيان‌هاي فرهنگي يك ملت براي دستيابي به مقاصد شوم سياسي و به منظور ريشه‌كن كردن فرهنگ ملي از طريق فراگير كردن بي‌قيد و بندي فرهنگي، هرزگي اخلاقي و فروپاشي ارزشي مي‌باشند.

اگر چه استعمار ديروز بارها و بارها از اين روش براي تسلط بر ثروت ملت‌ها استفاده كرده، اما نظام سلطه‌ي امروز به گونه‌اي متفاوت و بسيار پيچيده و با برنامه وارد عمل شده، اين بار قصد دارد تا با هدف قرار دادن ارزش‌هاي اسلامي و تخريب فرهنگ ناب اسلامي در كشورهاي مسلمان آينده را براي خود تضمين نمايد.

براين اساس اين بار هجمه‌ي دشمنان اسلام و مسلمانان، با عنوان جنگ نرم صف‌بندي و گاردگيري شده است. لذا براي مقابله با آن، بيداري و هوشياري ملل مسلمان به ويژه عناصر فرهنگي، خاصه متوليان فرهنگ در كشور عزيزمان و والدين و دانش‌آموزان يك ضرورت حياتي است. چرا كه اين‌بار دشمن از طريق اسباب‌بازي و وسائل و لوازم‌التحرير دانش‌آموزان به جنگ نرم خود پرداخته است و از طريق نماد «باربي» سعي در تضعيف فرهنگ اسلامي و ميهني و اخلاقي اين قشر فرهنگ دوست را دارد. (جعفري‌پور، ابعاد تهديدات و جنگ نرم عليه انقلاب اسلامي، صص7-2).

فهرست مطالب :

مقـدمـه

توضيح كلي در مورد مسأله

تولد باربي

آمريکا و باربي

آثار ضد تربيتي باربي

باربي و زيبايي

رقباي ايراني باربي

چگونگي تشخيص مسأله

انگيزه محقق از تحقيق

اهداف محقق از انجام تحقيق

اهميت و ضرورت تحقيق

توصيف وضع موجود و بيان مسأله

محيط آموزشي

مورد پژوهش

پژوهشگر

باربي در مغازه‌هاي اسباب بازي فروشي

باربي بر روي لوازم‌التحرير دانش‌آموزان و الگوي نقاشي آنان

گردآوري اطلاعات جهت ارائه راه حل

تجزيه و تحليل و تفسير داده‌ها

تاثيرات مخرب عروسک باربي

انتخاب راه حل

اجراي راه حل

اعتبار بخشي راه حل

شرح و توضيح تغيير ايجاد شده و توصيف وضع مطلوب

شواهد «2»

مادران و دختران به همراه عروسك‌هاي خود در كلاس آموزش خانواده

نتايج

موانع

پيشنهادات

منابع مكتوب

منابع اينترنتي

نکته مهم : دوستان عزيز پس از پرداخت وجه لينک دانلود به شما نمايش داده مي شود وهمچنين يک لينک دانلود ديگر به ايميل شما ارسال مي گردد.

پل ارتباطي ما با شما :

1-از طريق اين ايميل درخواست خود را به ما اطلاع دهيد .

gozaresh1377@gmail.com

2-از طريق اين آدرس تلگرام با ما در تماس باشيد.

https://telegram.me/prozheh_filelar

3-از بخش تماس با ما درخواست خود را ارسال کنيد.


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 284

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

قزوین

خلاصه کتاب , پروژه , پایان نامه , مقاله , تحقیق و......

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما