فعالیت این فروشکاه در خصوص فروش فایل های دانشجویی می باشد.

فایل گزارش تخصصی چگونگی از بین بردن کژرفتاریهای اخلاقی در دانش آموزان


فایل گزارش تخصصی چگونگی از بین بردن کژرفتاریهای اخلاقی در دانش آموزان

فایل گزارش تخصصی چگونگی از بین بردن کژرفتاریهای اخلاقی در دانش آموزان

 

توضیحات :

دانلود گزارش تخصصی چگونگی ازبین بردن کژرفتاریهای اخلاقی در دانش آموزان با کیفیت عالی با فرمت word و قابل ویرایش و آماده پرینت که در 25 صفحه برای شما دوستان عزیز تهیه شده.موفق باشید.

چكيده :

امروز، در نقاط مختلف دنيا، افراد زيادي از اختلالات اجتماعي رنج مي‌برند و بيماري‌هايي چون افسردگي، اضطراب، پرخاشگري همچون بيماري سرماخوردگي روز به روز شايع‌تر گشته، سلامت اجتماعي افراد را به خطر افكنده است. اختلالات اجتماعي فرصت زندگي مفيد و سالم را از افراد گرفته و عملكردهاي رفتاري آنان را دگرگون ساخته و زندگي را چون كلافي سردرگم ساخته است و افراد معني زندگي را به درستي درك نمي‌كنند. ازآنجا كه هر معلولي از علتي نشأت مي‌گيرد پس عدم سلامت اجتماعي نيز داراي علت يا عللي مي‌باشد و از طرفي پيشگيري از بيماري مقدم بر درمان است. نتايج اين تحقيق گوياي اين مطلب است كه: 1- بين سن دانش‌آموز و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود دارد. 2- بين شغل والدين و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود ندارد. 3- بين تحصيلات والدين و پرخاشگري فرزندان همبستگي معني‌داري وجود ندارد. 4- همچنين بين سن والدين و پرخاشگري فرزندان، بين جمعيت خانواده و افسردگي فرزندان و بين فقدان والدين و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود ندارد. 5- بين موقعيت تحصيلي دانش‌آموز و پرخاشگري رابطه معني‌داري وجود دارد.

گردآوری اطلاعات ( شواهد1) :

برای آنکه بتوانم رفتار این دو دانش آموز را تغییر دهم و در امور اجتماعی آنها شاهد پیشرفتی باشم. ابتدا با خانواده های آنها (مادران) مصاحبه ای کوتاه داشتم و از چگونگی برخورد شان با آنها و وضعیت فرهنگی ،اقتصادی و مشکلاتی که در منزل دارند صحبت کردم.در زنگ های تفریح با نزدیک شدن به آنها رابطه خوبی با آنها برقرار کردم و بعد از آن تقریبا سعی می کردم روزی یکبار رفتار و برخوردهای آنها را با هم کنترل کنم و اگر مشکلی پیدا می شد در صدد حل آن بر می آمدم. در حین کنترل سحر و فاطمه رفتار های زیر را در برخورد آنها با دیگران مشاهده کردم: رفتار پرخاشگرانه رایج که مشاهده شد عبارتند از: ۱) فحاشی با یکدیگر فریاد زدن ۲) به یکدیگر عنوان زشت دادن و همدیگر را تحقیر کردن ۳) زور فیزیکی علیه یکدیگر بکار بردن به عنوان مثال هل دادن-تنه زدن -با آرنج به کسی زدن ۴) تهدید یکدیگر ۵) نادیده گرفتن معلم در کلاس ۶) یکدیگر را نسبت به موضوع حساسی اذیت کردن-یک خصوصیت فیزیکی و یا موضوع خانوادگی 7) به حرمت خصوصی یکدیگر تعرض کردن- دفتر خاطرات خصوصی یکدیگر را خواندن.


مبلغ قابل پرداخت 2,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 372

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

قزوین

خلاصه کتاب , پروژه , پایان نامه , مقاله , تحقیق و......

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما